att sätta en plan i verket

Om 2.5 timme ska jag åka till Kinnarps för lite "kärlek".
Detta innebär att jag borde ta mej in i duschen och svida om till kostym.
Lättare sagt än gjort när man inbillar sej att man måste fylla på med kaffe, kopp efter kopp.
För övrigt gick det bra hos tandläkaren, ifall ni undrade.
Utöver detta vill jag bara på peka att det pågår dagisfasoner mellan mina båda hjärnhalvor.
Något som pedagogen, i detta fallet jag, försöker lösa på bästa möjliga sätt.
Men 3åringar ni vet, de vill gärna inte lyssna.
Mina båda halvor kan allt som oftast liknas vid trotsiga 3åringar.
Jag måste lösa detta innan det blir ett tredje världskrig där inne.

Under tiden ska jag försöka ta en dusch.
Måste sätta den där planen i verket som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0