bläää

Satt precis och funderade över hur det egentligen såg ut här innan jag målade om.
Insåg fort att det såg förjävligt ut.
En sak jag inte kan förstå är folk som inte har någon sänggavel.
I mitt sovrum, bakom färgen jag kletat på, syns det tydligt att de som bodde här innan mej inte hade just någon sänggavel.
Det första man såg när man kom in där var denna gigantiska flötfläck på väggen.
I precis rätt höjd för var huvudet hamnar om man ligger i sängen.
Detta syntes tack och lov inte när jag ställde dit min sänggavel, tack och lov.
Men hur kan man välja bort att ha en sänggavel?
Att bara sova på en madrass med ben?
Det är ju inte snyggt för fem öre och dessutom förstör det tapeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0