det här med könshår

Har haft en mycke givande konversation med en vän där vi på ett mycke elegant sätt kom in på just ämnet könshår.
Det började något i stil med

Jag - Det är så här, vill man ligga med mej så måste man faktiskt raka sej där nere först.
Vän - Men det är klart, det gör nog alla killar när de träffar någon första gången, det är efter ett halvår man börjar slarva med det där.
Jag - Börjar det gro igen på dej menar du?
Vän - Ja gud ja, vill killen ner på mej så skiter jag i om han får ta fram häcksaxen, han ska fan få jobba lite för det!
Jag - Vad knäpp du är.
Vän - Nej, jag har ju för fan vinterbonat nu
Jag - skrattar hysteriskt
Vän - Ja, men du vet.. jag blir ju så narig om läpparna när det är kallt!

Ungefär så låter ett samtal, två gränna-bor emellan.
Ni får ta det hur allvarligt ni vill, men den världen vi är uppvuxna i har en tendens till att vara lite ironisk och även om samtalet är så gott som autentiskt, får ni vänligen ta det lite med en nypa salt.

Men tänk på det, ett halvår in på förhållandet så är det uppenbarligen inte lika viktigt längre.
Fast jag vet inte jag...
Jag har kommit till den punkten i mitt liv där jag insett att jag borde skaffa mej än och om det nu bara är pälsfritt de första 6månaderna så får jag väl acceptera det.

Gött var det att börja julafton med skrattknip i magen iallafall.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha! Du gjorde min kväll nu ;)

2009-12-24 @ 00:44:35
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0