en fix idé

Jag vet att jag nyss uppdaterade och att jag skrev jättemycke, som ni säkert ändå inte kommer läsa.
Men när jag kom in på översikten igen så såg jag till min stora förskräckelse att jag hade 313 inlägg.
Jag hatar när siffran är ojämn, inbillar mej att det betyder otur.
Just därför måste jag uppdatera snabbt inna djävulen ser det och kommer för att jävlas med mej.
Det är sant, han gör det om det vill sej illa.

Men inte kan det väl bara vara jag som har såna här idéer?`
När jag sitter i en bil och någon höjer volymen som stannar på 13, 15, 17 osv, ni fattar..
Då höjs min puls, jag blir nojig och måste genast ändra på det.
Det FÅR INTE vara ojämna nummer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0