God Jul

Nu ska vi stödja den blomstrande kommersen lite till.
Julafton, dagen med stort D.
VÄrst vad jag lät som en jul-lover nu.
Men alltså, ju fortare julafton tar slut, desto fortare är julen slut.
En vecka till nyår, och sen kan man börja längta efter solsken.
Fördelen jag ser med julafton är att man får trycka i sej mat till förbannelse.
Att äta är lite av en hobby jag har.
I love it!

Jag skulle ju önska er God Jul.
Vänner säger att jag är ganska klyschig av mej så jag får väl försöka med nåt liknande.

Från oss alla, till er alla, en RIKTIGT GOD JUL!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

synd bara att julmaten egentligen inte är så överdrivet god. pappa envisas med att stoppa ansjovis i janssonen trots att det smakar skit,, men annars är det ju bara vanlig potatisgratäng,, men vad är det för fel på det?! :P

2009-12-25 @ 10:55:22
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0