kära ni...

Ibland tänker jag att, åh nu måste jag blogga!
Jag inbillar mej att jag har något riktigt roligt att komma med, men i samma stund som jag trycker på "nytt inlägg" knappen försvinner allt.
Så här sitter jag nu och funderar på vad som var så roligt, som jag ville skriva.
Men nej, jag har visst glömt bort det, it slipped my mind som man säger i staterna.

Så nu vänder jag mej till er, vad vill ni läsa om?
Ni som tycker att jag är så rolig att ni återkommer varje dag, men ändå så tråkig att ni glömmer bort att kommentera.
Give me some inspiration.


Kommentarer
Postat av: Malin

Bara att läsa om dina tankar och funderingar får mig att vara nöjd :D



haha, skriv mer om vad du tycker och tänker, det gillas! Jag ska bli bättre på att kommentera ;)



2009-12-14 @ 06:14:25
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0