konversation

Crille var på julbord med jobbet i fredags och berättar....
- Jag kände mej våldtagen i lördags, första gången jag skulle gå och fylleskita, så tänk dej om rövhålet är så här stort(visar med fingrarna) så var bajskorven dubbelt så stor. Det gjorde så jävla ont, och ja..... det kändes som jag hade blivit våldtagen!
Jag tittar lidande på honom och säger
- Då vet du hur jag kände mej när jag fick en oinbjuden tandborste i mitt badrumsskåp, riktigt jävla våldtagen!!

Regeringen på Sjögatan tyckte inte att det var riktigt samma sak, men jo...
Det gjorde ont i mej att ha en tandborste hemma som inte hade där att göra.
Våldtäkt som våldtäkt liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0