La Grande Finale

Min tanke när jag gladeligen tryckte på "nytt inlägg" var att skriva något som får er att undra, tvivla och kanske till och med ligga sömnlösa inatt.
Jag har inget så pass bra att komma med, tyvärr.
Jag vet inte alls egentligen vad jag ska skriva, förutom att jag måste ha ett inlägg till innan jag får sova.
Här kommer inlägget iallafall, frågan är vad det ska handla om, eller vem...

Följande!!
Har pratat med en av mina käraste vänner nu i nästan två timmar, fruntimmer och telefoner tänker ni.
Ja, fruntimmer och telefoner säger jag!
Samtalet avslutades med sexprat och hon i andra änden(som ej nämns vid namn idag) utbrister
- Men fan, där var ju mina sexleksaker!
- Jaså, där var dom ja. svarar jag.
samtalet pågår en stund när hon plötsligt frågar
- Men har du ingen dildo?
- Dildo? svarar jag... Nej, jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mej att jag ligger med en sån ut och in på mej själv, det går inte.
Hon skrattar lite och jag fortsätter.
- Egentligen kanske det är vad man behöver när man är singel, men om jag inte kan ligga och pilla på mej själv, varför ska jag då lägga flera hundra på en dildo som ja ändå inte skulle använda!?

Ja, det är frågan det!
Här är min teori.
Ska det va, så ska det va på riktigt, annars kan det fan kvitta!
Och min sexdrift är inte så hög, så det är ingen fara utan att jag klarar mej i x antal månader utan.
That´s it liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0