så dumt det kan bli

Detta blir dagens femte inlägg och i och med detta har jag fyllt den dagskvot jag bestämt mej för.
5inlägg om dagen känns lagom, så kommer det fler ikväll så räknas dom som överkurs och jag förväntar mej en stjärna i kommentarsfältet.

Men någon gång måste ni frågat er själv - är den där Fransson så där vitsig i verkliga livet!?
Ja det kan man undra, ni kanske tror att jag bara låtsas vara rolig så här bakom datorskärmen.
Så enkelt är det inte, jag är rolig på riktigt.
Föreställ er följande scenario
- Du står och pantar flaskor när någon plötsligt knackar dej på axeln och säger - Nu är vi allt lite pantade! 
Då kanske du tänker - aha, det är den där roliga Fransson.
För alla ni kanske inte vet vem jag är och hur jag ser ut.
Sen kanske du stoppar in en flaska, alternativt burk som automaten inte vill ta emot och personen bakom säger
- Att det ska vara så "pet"noga!!
Då kanske du blir ganska säker på att du faktiskt stött på den där Fransson i egen hög person.
Om du mot förmodan inte är en taliban som bara rycker på axlarna och säger något obegripligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0