saker ni inte visste/trodde om mej

*Jag läser ibland Kissie´s blogg fast jag säger att jag inte gör det, mest för att kolla på bilderna och förundras över hur jävla dum människan måste vara som förstört sina läppar på det sättet (sk. kuksugarläppar).

*Jag kan inte gå och lägga mej förrän jag känt på ytterdörren en extra gång för att försäkra mej om att det är låst.

*Jag tror att ett äpple kompenserar för en hel godis påse.

*På fyllan tror jag att jag okrossbar och odödlig.

*Jag har 78par trosor och alla ligger prydligt vikta i sin låda.

*Jag har sifferminne.

*Jag får ångest om jag inte bäddar sängen varje morgon.

*Jag ska söka till idol nästa år, enbart för äran att förödmjukas av jury-Andreas och kramas med Jihde då jag anser att dessa två är prakt exemplar på hur mannen var menad att bli.

*Jag tycker Laila Bagge ser ut som en transa, likaså Lady Gaga.

*Det första jag skulle köpa om jag vann en miljon är underkläder, det är det bästa som finns.

*Jag tycker att hångel är bättre än sex.

Och är det något annat ni gärna vill veta så får ni fråga.
Until next time, keep it tight... om ni fattar vad jag menar?!
Svinga ett baseball trä i globen är nog inget skoj.

Tudiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0