vem är jag!?

Nu skulle jag kunna skriva en massa saker, saker såsom hur dumma jag tycker ni är.
Hur otroligt puckade för att inte tala om hur fula ni är.
Att ni suger på allt ni gör, totalt värdelösa med andra ord.
Men jag ska inte skriva så, för jag tycker inte så.
Har inte en aning om vem just DU är.
Folk har alldeles för mycke åsikter om saker och ting.
Förutfattade meningar om hur de tycker saker och ting ska vara.
Jag vet hur det känns att folk har förutfattade meningar om en, att man är just precis så som de påstår.
Jag blir ofta missförstådd, och tagen för någon jag inte är.
Folk har gått runt och sagt att jag är den elakaste människan på jorden.
De som fick höra trodde på det.
Vissa tror det fortfarande, vissa valde att till slut skaffa sej en egen uppfattning och märkte snabbt att så var inte fallet.
Det konstiga är, hur människor kan säga att jag är si och så, jätte elak och helt dum i huvudet när de inte ens pratat MED mej.
Det var vad jag råkade ut för, för ett par år sen.
Jag brukar intala mej själv att det bara är svartsjuka.
Dagligen får jag höra hur underbart snygg jag är, och vilken härlig människa jag är.
Alltså, de som baktalar mej måste lida av svartsjuka.
Jag väljer att tro det istället för att tro att folk är så dumma och gör så mot personer dom inte känner.
Jag tycker att ni är söta, bra på erat eget sätt och det finns alltid någon som älskar en och i och med det är man alltid den mest värdefulla i världen för någon.

Värst vad jag skriver....

Men jag kan berätta hurdan jag är så slipper ni analysera.
Bara för att man ser för jävla bra ut så behöver man inte vara en bitch.
Jag kan börja med att säga att jag alltid är glad, eller iallafall 99% av fallen och är jag inte glad så har jag minsann en världsbra anledning till det.
Jag har världens sjukaste humor tillika fantasi.
Jag tror på ödet och kärlek vid första ögonkastet.
Jag gråter till tecknade filmer, framför allt Björnbröder och Lejonkungen.
Jag har otaliga gånger fått höra att jag är världens snällaste.
Jag är fruktansvärt naiv och tror alltid bra om alla fast de inte förtjänar det.
Jag hjälper gamla människor upp/ner för trappan, framförallt i Kinnarps.
Jag säger hej med ett leende till dom jag möter på gatan som ser ut att behöva ett leende, det smittar sägs det ju.
Jag anser inte mej själv vara så snygg som jag dagligen få höra, utan skäms nästan när någon säger det.
Jag anser att alla är lika mycke värda och jag är varken bättre/snyggare än någon annan.
Jag pratar utan att tänka på vad jag säger.
Jag är alltid ärlig och säger precis vad jag tycker.
Jag är rädd för varulvar och tror cement-hårt på att jag blir uppäten om jag vistas i skogen när det är mörkt.
Jag har alltid svar på tal, har jag hört, även om det allt som oftast är små grodor som inte borde släppts fria.
Jag dammsuger varannan dag.
Jag döpte min katt till Simon för att ha en ursäkt att slippa träffa killar som heter Simon.
Jag drar mej undan när jag blir för känslomässigt indragen i saker för att slippa bli sårad.
Jag försöker ändra på ovanstående.
Jag kommer ibland på mej själv med att prata högt för mej själv.
Jag är en jävel på att dagdrömma.
Jag hatar snö och minusgrader.
Jag har en fantasi om att ha sex i en kyrka under pågående gudstjänst, bara för att.
Jag tror att när man dör, så föds man på nytt och blir det man gjort sej förtjänt av i detta livet, så är du elak nu kommer du bli ett fattig-jon med böldpest men är du jätte snäll så kan du säkert bli kung.
Jag satsar på att bli kung...

Siså där hörreni.
Vart ville jag komma med detta?
Jo, skitsnack, skitsnack och skitsnack....
Typiskt såna där typiska tjejer som tramsar med nagellack...

Me no like


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fasen va kul det var att läsa detta! jag suger ju på att kommentera här, så gör det nu!



Det där med gudstjänsten är riktigt intressant :D

Sen tänkte jag på varulvarna :D Haha, jag har en sak som är rätt lik din tanke där...

Här i USA är det ju jättevanligt med reptiler och sånt, man behöver liksom inga papper för att äga en boaorm :S Tänk om den skulle smita från grannen, via avsloppet, och dyka upp i min toastol? :D haha, det har jag tänkt på många gånger! Men vad är oddsen liksom, det finns ju fler toalettstolar här, än min ;)



Likt förbannat är jag lika lättad varje gång jag går in på toaletten, lyfter på locket snabbt & finner att det inte är ngt ormhuvud i toaletten :D

2009-12-08 @ 13:51:35
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0