den tackar jag för

Fick en kommentar från en kille som påstod sej ha horoskop för hela veckan.
Ni vet ju hur jag är med dessa horoskop analyser, så självklart gick jag in och läste.
Blev positivt överaskad och kopierade min horoskop.

Fiskarna (19/2 - 20/3)

Bli inte förvånad om du märker att personer observerar dig noga under denna vecka. Detta verkar bero på att du gör det mesta rätt för tillfället och att de är intresserade av hur du egentligen gör för att lyckas. Nu har du också chansen att imponera på dem du ser upp till. Kanske finns det någon chef som det lönar sig extra mycket att ligga bra till hos. Lägg din ansträngning där, det kommer att löna sig ordentligt i framtiden.

Analysen!
Ja precis, denna veckan gör jag allt rätt och alla kommer störa sej.
Alla kommer gå och vänta på att jag gör minsta fel så de kan skälla lite på mej, som vanligt.
Men inte denna gången.
Jag ska imponera stort och ta itu med diverse saker i slutet av veckan som jag först hade tänkte strunta i.
Men med tanke på att horoskopet är så (!!) bra, så kan jag inte låta bli.

Anledningen till att jag denna veckan kommer överträffa mej själv och lyckas, är att jag inte är rädd för att misslyckas!
Suck on that bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0