det här med pizza och hockey

Ja ni läser rätt.
Jag sitter med hela munnen full av pizza.
Inte vilken pizza som helst, utan en visingsö special.
Den som kom på det här med bacon på pizza borde vinna nobelpriset i pizzabakning.
Inte för att det finns någon sån kategori, men ändå.
Då går vi till hockeyn!
Radiosporten som sagt.
Munnen full av pizza och ett HV som ligger under med 3-1 mot SAIK.
FYYY FAAAN!!!!!!
Jag kokar av ilska och undrar om jag svär mest åt HV spelarna eller åt kommentatorerna som berättar om all denna tragik.
Fy fan, säger jag bara.... FY FAN NI SUGER!!!
Frustration när den är som värst.
Publiksiffran är enligt kommentatorerna "inte riktigt fullsatt"
min kommentar till detta var följande - Nej för vem FAN vill se HV förlora mot ett sånt skit lag som Skellefteå, det borde jag ju räknat ut!!
Suck liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0