det här med träning

Länge nu har jag haft tanken på att jag kanske skulle ta tag i det där med träning.
Idag hände det.
Jag har minsann varit på gymmet idag, och har numera ont överallt.
Nu ifrågasätter jag istället vad det här med gym ska vara bra för om man bara får ont.
Okej att träningsvärk är en annan form av njutning, men ändå.
För varje steg jag tar så värker det i benen.
Varje gång jag ska resa mej så gör det ont i magen.
Till vilken nytta?
Jo, musklerna växer väl kanske.
Det är väl vad gymmandet går ut på, att få sina obefintliga muskler mer befintliga.
Jag ska träna både imorgon och på onsdag också.
Det kanske är något som passar mej, helt klart värt ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0