det tar sej

Efter att ha bloggat som en speedad arbetsmyra hela dagen har jag nu inget mer att skriva om.
Är väl medveten om att detta är inlägg nummer 11 alternativt 12.
Där kan man snacka om flitigt arbete.
Eller för mycke fritid, välj själva!
Men dett har gjort mej mycke trött och jag ska nu gå och sova.
Jag kommer med andra ord i säng innan klockan 22 idag med.
Jag börjar bli "hajj" på det här med sovvanor nu.
Eller så har det att göra med att veckan tar slut fortare om jag somnar tidigare?!
Vad vet jag, jag har aldrig tidigare prövat på detta två kvällar i rad.
Snart kommer det dock vara en beprövad metod.
En beprövad metod som jag ska ta itu med imorgon är det här med gym.
Jepp, så sant..
Jag ska till gymmet imorgon och ta igen det jag inte gjorde idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0