duktig

En incident under förra veckan gjorde så att min antenn kabel gick sönder.
Sen dess har jag inte kunnat kolla på TV, och inte har det stört mej heller för den delen.
Jag är en av de människor som i stort sett aldrig kollar på TV.
Men eftersom jag ikväll ska få besök av någon som hemskt gärna vill se IDOL, så har jag nu fått utnyttja alla mina kunskaper och laga denna sladd.
Det gick bra, det funkar bättre än någonsin nu.
Det här med att lösa EL på gymnasiet kan löna sej någon gång i livet.
Jo, jag läste minsann EL.
Dock läste jag aldrig klart och är dessvärre inte licensierad elektriker.
Men jag klarar mej, att laga en antennkabel är ju inget vidare överkurs om man säger så.

Men nu funkar TV´n iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0