färdig

Jag har nu dammsugit och moppat.
Ska ta en dusch och sen är jag redo för denna dagen.
Avnjuter kaffe nummer 2 och äter banan.
Undrar om inte den där Simon ska ta och komma nu.
Jag vill träffa min nya pojk.



Min grabb!!
Förstår att ni ifrågasätter namnet jag valt.
Det spelar ingen roll vad ni säger, han heter Simon, punkt slut.
Alla som frågat vad han ska heta och som fått svaret Simon har ställt frågan - Varför?
Det finns liksom inget varför, han ska heta Simon.
Det ser ni väl att han ser ut som en Simon?
Personligen gillar jag inte dessa typiska katt namn, Tusse, Findus osv.
Kunde jag dessutom döpa pappas katt till Oskar så nog fan kan jag döpa min egen till Simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0