jaja

Det finns alltid folk som undrar vad man har för avsikter med saker och ting.
Jag själv undrar också vad vissa har för avsikter med det dom gör.
Just när det kommer till folk som ljuger, hittar på och manipulerar för att få sej själva att framstå som guds barn, då ifrågasätter jag.
Jag ifrågasätter allt dessa människor både säger och gör.
Vad är deras avsikt med sitt  beteende?
Många gånger är det nog så simpelt att de faktiskt inte har någon avsikt med det.
De mår bara så fruktansvärt dåligt i sej själva att de måste få bekräftelsen genom att trycka ner andra.
Jag tror det är så, jag kommer fortsätta tro på det.
Jag ifrågasätter bara hur man kan må bättre själv genom att behandla andra illa.

Och nej, inte ens google har svaret på den frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0