jihoo

Nästa vecka kommer min mor och lämnar skridskor och diverse andra nödvändigheter.
Såsom skydd!!
Sen kommer jag inte behöva träna insåg jag.
Alla axelskydd etc, kommer få mej att se VÄLDIGT biffig ut.
Motståndarlaget kommer darra av skräck vid blotta tanken av mej.
Jag lovar att då lägga upp en bild så ni får njuta av denna engångsföreteelse.
Jag måste ju liksom dokumentera min hockey debut.
Detta blir ju annat än att lattja runt på den spolade banan på stora lek med pappa och lillebror.
En lillebror som för övrigt kan det där här med hooking.
Otaliga gånger har han kört klubban i min skridsko och dragit till, vilket resulterat i att jag fallit pladask på isen.
Men nu ni, blir det andra gånger.
Nu blir det fegbrallor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0