kände mej tvingad

Loggade in på bloggen av ren vana.
Såg då att jag låg på 269inlägg och kände mej genast tvungen att blogga.
Ny månad imorgon gör ju att vi inte kan ligga på ett ojämnt antal, 270 känns bättre.
Det fick mej att tänka på att jag började med denna bloggen i oktober.
Nu är november slut, 270inlägg, det är alltså 135inlägg/månad.
Det känns faktiskt ganska ambitiöst.
Jag känner mej ambitiös just nu.
Jag har lyckats med något.
Jag har lyckats med att slösa bort två månader av mitt liv på att skriva 270 blogg inlägg.
270 blogg inlägg som ni inte kommenterar.
Tråkmånsar!
Vi hörs imorgon.
Jag ska sova nu...


Kommentarer
Postat av: Kerstin (Cillas mamma)

Hej

Jag har läst din blogg ang Julen. Igen rolig läsning.(Jag känner en klump i halsen när jag läser) Jag hoppas detta är din sista jul som du känner så här. Nästa jul måste du jobba på att advent skall vara en trevlig och förväntansfull tid. För det kan inte vara så att din lilla söta underbara dotter Amber skall ärva din sorg över julen.

Kram lilla Amber från mig och må så gott som möjligt själv.

Kerstin ( Cillas mamma)

2009-11-30 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0