Läsar frågor

 

- Hej doktorn!
Jag är en nybliven 3-barns mor på dryga 32år som behöver hjälp.
Min man är plötsligt som förbytt och vägrar hjälpa till med diverse hushållssysslor.
Observera att det tredje barnet är min man som plötsligt drabbats av 35år trots.
Vad kan jag göra för att han ska börja hjälpa till igen?

- Hej du kvinna utan signatur!
Vill börja med att fråga hur du kunde föda ut en man på 35år?
Snacka om att svinga ett baseboll trä i globen, så uttöjd som du måste vara.
Angående ditt problem så tycks din make drabbats av "latmask", det är en tämligen vanlig sjukdom för män i undre medelåldern.
Avmaskningsmedel finns att kringgå en gång/månad och går under namnet PMS.
Lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0