Läsar frågor



Hej doktorn.
Jag är en 27årig kille som råkat ut för ett problem.
Tror nämligen att jag drabbats av flatlöss.
Jag har nyligen rakat av mej allt mitt könshår och hoppas nu på att dom ska försvinna.
I helgen ska jag på Ålands-kryssning så min fråga är - Kan jag ha sex?
/Lusen

Hej Lusen!
Först av allt vill jag påpeka att flatlöss inte försvinner bara för att du rakar dej.
Ligg så mycke du vill, det är ju vad de där färjorna är till för.
Mitt råd till dej är att införskaffa flytväst till dina löss då en kryssning kan bli väldigt "våt".
Har du tur försvinner dom och börjar klassas som båtflyktingar.
"Simma lugnt"

Har du en fråga till Doktorn?
Var inte rädd för att maila in den till redaktionen på [email protected]
Du kan självklart vara anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0