lite creds

Skulle du någonsin våga släppa allt och dra?
Det skulle inte jag, jag har velat så många gånger men aldrig vågat.
Jag är en liten hare på två ben som är så fruktansvärt hemkär så jag ibland får dåndimpen på mej själv.
Men en tjej jag känner iallafall, hon gjorde det.
Hon släppte allt för att uppfylla en dröm.
Detta anser jag vara väldigt starkt gjort, och JA!! jag skulle också vilja våga.
De flesta människor som väljer au-pair jobb håller ju sej ändå 4-5 timmars flygresa hemmifrån.
Men att flytta rakt över Atlanten till Chicago!?
Starkt!!!!!!!!
Och eftersom jag vet att lilla fröken Sortodden läser detta så vill jag bara tillägga.

Du är kung i mina ögon!! (drottning borde man väl säga eftersom det rör sej om en hon, men kung låter mer ballt)
Min blogg, I make the fucking rules!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0