min "speciella" vän

Jag har en mycke god vän, som till sitt sätt att uttrycka sej är one of a kind om man säger så.
En mycke speciell liten flicka, och det får ni tolka som ni vill.
Hade en mycke givande sms konversation tidigare där det framkom hur mycke hon gillar finska pinnar.
Inte vilka finska pinnar som helst heller, utan gärna dom med dopp.
Nu är ju detta intern humor mellan henne och mej så ni förstår säkert inte poängen.
Men poängen finns i sängen, för att hjälpa er lite på traven.
Men finska pinnar med dopp ska tydligen sitta jävligt fint menar hon.
Kanske rent av som en smäck?
Och kanske är det till och med som så att en sats finsk pinne är bättre än andra satser?

Själv föredrar jag i detta sammanhanget svenskt lantbröd.
Ta till exempel pågen - bakad med kärlek och omsorg.
Påg är ju ändå ett annat ord för karl, kille eller man.
Men creds till min speciella vän som står för sina sexuella avvikelser (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0