nåt dumt

Har varit hos min bror i stort sett hela dagen.
Under middagen sa jag till dom att jag skulle skriva nåt dumt på facebook när jag kom hem.
Det fick jag inte för Cicci.
Jo, jag vet att det är en massa snack om mvad som skrivs på facebook.
Men facebook finns ju istället för att skriva brev numera.
Det bästa sättet att skapa konflikter och provocera folk, sker genom facebook.
Jag vet att det jag sa att jag skulle slriva lät lite smått rasisitiskt.
Det var liksom inte meningen och detta har inget med ras fientlighet att göra.
Jag tyckte liksom mest att det var roligt, roligt på ett annorlunda sätt, men fortfarande roligt.

"Det här med läger måste vara jävligt roligt, 40.000 judar kan ju liksom inte ha fel"

Så istället för att facebooka det hela, får ni njuta av det här.
Och nej, jag är inte rasist, jag har bara jävligt dålig humor!
Jag är dessutom medveten om att det säkerligen var betydligt mer än 40.000 judar, Cicci ville påstå att det var 4miljoner.
Det här med siffror har liksom aldrig intresserat mej, jävligt konstigt bara att en hel folkgrupp har såna koncentrations svårigheter att de måste upprätta koncentrationsläger till deras fördel.
Mycke konstigt!!

RÄTTELSE!!
Denna där Fröken Josefsson visade gladeligen upp sina historie kunskaper, så enbart för hennes skull gör vi en uppdatering på detta inlägg.
6miljoner judar dog, och nazisterna dödade dom!
Som sagt, det är bara siffror.
och nazist eller rasist!?
Same shit different name om du frågar mej.
Jag vet dock att det inte stämmer, men min blogg, mina regler!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ia, Nu ska du få lära dig något.. Det var 6 000 000 judar som dog.. Dessutom var det inte rasister, utan nazister.. Snäppet värre!! Varsågod, den historielektionen bjuder jag på!

2009-11-15 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0