nu pratar vi kyssar, inget ljug tack

Jag har länge undrat en sak.
Varför slutar man att kyssas i ett förhållande?
Alltså, jag menar dom däringa kyssarna som känns ända ner i sydligare trakter.
Såna man gick igång på för 100år sen.
Hångel helt enkelt.
Och kom inte och säg att ni fortfarande får såna, för då hittar ni bara på.
För jag vet nog.
Ni som hängt ihop med era respektive kortare tid än 3år räknas inte.
För så länge borde man ju ändå hålla på, eller?

Jag brukar tänka på det, om man någonsin skulle ha ett förhållande i mer än 3år, ska man då ALDRIG mer i HELA livet få några fler såna där?
Likadant med sex på diskbänken, eller andra icke-horisontella ställen.
Det händer ju inte mej precis.
Gud så tråkigt.

Kanske om man kunde hitta en karl någon gång, att jag kanske kan få lite sånt, åtminstone dom 3 första åren.


Kommentarer
Postat av: nathalie

tack desamma:D

2009-11-02 @ 13:18:07
URL: http://allaboutnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0