Peter "floppen" Forsberg

Jag vet att de flesta avgudar Foppa, och att ni kommer läsa detta med mycke kritiska ögon.
Men jag tycker verkligen att han är så jävla överskattad.
Sverige vann ikväll mot Tjeckien.
Men det var verkligen inte Foppa´s förtjänst.
Alla vill ha det till att han ställer upp i landslaget för kärlek till sitt fosterland.
Jag skulle snarare påstå att det är för att hävda sej, han vill inte vara slut, men det är han.
Fick höra att man ska respektera en spelares beslut.
Jag respekterade hans beslut första gången han skulle lägga av, jag till och med grät för Foppa var ju kung!
Jag respekterade hans beslut om sin första comeback, jag var överlycklig.
Andra gången han la av, jo visst var det synd men han måste ju tänka på kroppen.
Hans andra comeback började jag undra om han inte brydde sej om sin hälsa.

Så till alla er pessimister som tror att jag avskyr Foppa - Han var min idol!!
Men nu börjar han bli väldigt tröttsam!
Och som sann HV-supporter så är det faktiskt dags även för Pelle att slänga in klubban och tänka på sej själv.
Jag kommer acceptera det, och hans första comeback om den skulle komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0