störningsmoment

Har det aldrig stört andra än mej att varje gång man kommer in på någons blogg, eller "tjejbloggar" så handlar det i stort sett bara om smink, kläder eller skor.
Visst, jag är tjej själv, men har lite delade åsikter om detta.
Kläder, skor och smink är fan inte viktigt, du dör inte utan det.
Fast jo, vissa verkar göra det!
Personligen är jag naturligt vacker, har jag hört.
Jag använder ytterst sällan smink, finns ingen anledning.
Min åsikt är "Kan du inte visa dej utanför dörren osminkad, så ska du inte använda smink överhuvudtaget".
En personlig åsikt, och jag är medveten om att säkert ingen mer än jag tänker så.
Men kan man inte visa sitt riktiga jag, utan hela tiden vara tvungen att gömma sej bakom ett lager av spackel, dyra kläder och höga klackar, så är man en människa som inte trivs med sej själv.
Min åsikt!
Dessa människor, eller tjejer, är nog mest egentligen rädda för att folk ska se deras riktiga jag.
Har en sak att tillägga.
FEGISAR!

Slänger in en osminkad bild på mej själv, bara för att jag vågar!


Hälsningar
Tjejen som vågar och har varit på krogen i mjukisbyxor!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag har med vart på krogen i mjukisbrallor=)



jag e förbannat fåfäng och älskar smink...jamiiii...

MEN ska tillägga att jag har inga problem att gå ut utan smink =)



du e söt utan smink.

2009-11-26 @ 13:47:21
URL: http://joana-jnt.blogspot.com
Postat av: manda

Du borde lagt till mig där oxå menar folk blir ju nästan chockade när jag är sminkad:) händer ca 4ggr per år:D o mjukisarna är mina bästa vänner;)

2009-11-27 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0