suck och pust

Jag är fruktansvärt trött och i skrivande stund leker jag med tanken om att gå och lägga mej.
Med anlending av detta kan ni inte förvänta er att det ska komma något intelligent från min sida.
Jag dricker te och lyssnar på datorn som spinner som en katt.
Jag vet ju inte vad ni sysslar med just nu.
Några av er är säkert på bio, någon kanske äter kvällsmat.
Det är säkert någon av er som jobbar denna söndag, säkert egen företagare va?
Vissa håller säkert på med sattyg.
Någon står säkert och rakar pungen.
Men det är lugnt.
Fortsätt ni med era sysslor.
Jag ska ta min dator, krypa ner under täcket och kolla på Ice Age 3.
Imorgon är det en ny vecka igen.
Jag hoppas då att sorgen efter gårdagens bittra förlust har lagt sej så man kan börja agera mänskligt igen.

Ha det gött till dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0