sur humor del 6

Hej, jag heter Penis och begär löneförhöjning av följande skäl.
* Jag utför kroppsarbete.
* Jag arbetar på stora djup.
* Jag har aldrig ledigt på helgerna.
* Jag får inte betalt för övertid.
* Jag arbetar i höga temperaturer.
* Mitt arbete utsätter mej för stora smittorisker.

Beslut.
Bäste Herr Penis.
Efter noggrant övervägande av Er begäran har förvaltningen kommit fram till slutsatsen att avslå din begäran av följande grunder.
* Ni arbetar inte 8tim/dag.
* Ni somnar redan efter kortvarigt arbete.
* Er arbetsplats är tämligen smutsig när Ni lämnar den.
* Ni följer inte alltid skyddsföreskrifterna, tex användande av skyddsdräkt.
* Ni går i pension långt innan 65år.
* Ni lämnar ibland Er anvisade plats utan att ha slutfört Ert arbete.
Och som om inte det vore nog så har vi ständigt sett Er lämna arbetsplatsen bärandes på två säckar med misstänkt utseende.


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahaahahahahahhaha

2009-11-24 @ 14:24:51
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0