trött

Idag är jag trött som en gnu.
Vilket uttryck!
Men jo, som en gnu.
Detta är resultatet av en sömnlös natt då jag istället för att sova låg och lyssnade på konstiga ljud.
Nån gång igår mellan 20-20.30 var det nån dumfan som bara trampa in i min lägenhet.
I vanlig ordning ropar man ett nyfiket "Hallå" och det enda jag fick till svars var ett skamset "OJ" av någon som stängde dörren och gick.
Förbryllad gick jag och öppnade ytterdörren och möttes av en person på första våningen som påstod sej gått in i fel dörr.
Jävla idiot tänkte jag men bad henne passa sej jävligt noga för att göra om det.

Runt 22-tiden ringde det på dörren, det var min hyresvärd.
Han berättade att min granne haft inbrott.
Jaha, tänkte jag. Och den idioten klev in genom min dörr!

Tänk om jag finge få tag på den människan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0