väntar och väntar

Som sagt.
Jag väntar och väntar och väntar och väntar och... ja ni fattar.
För varje dag som går så blir det bara mörkare.
Ett evigt mörker känns det som.
Jag försöker genomleva denna årstid men jag blir bara mer bitter för varje dag.
En känsla av olust tränger sej på i hela min kropp.
Jag blir trött, sur och irriterad.
Det märks inte utåt, men inom mej gräter jag floder.
Varför måste det finnas något som kallas vinter?
Skulle göra vad som helst för att hoppa över detta tragiska kapitel och börja på maj direkt.
Jag väntar och väntar på varmare tider, men förgäves.
Det är bara att acceptera att vi står inför årets tråkigaste månader.
November är slut, tack och lov.
December, januari, februari och mars återstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0