veckans horoskop

Ni har fått utstå mina tråkiga horoskop och analyser tidigare, och ni ska få utstå det igen.

Pengar - En sparad slant kommer nu väl till pass och du gör en bra affär.
Jaså minsann, sparade slantar, det måste vara dom som råkar ligga på mitt svenska spel konto eller? Men några bra affärer ska jag hur som helst inte göra.
Kärlek - Dina aningar besannas, vilket gör dej både glad och lättad.
Jaså minsann igen, då ska jag ägna dagen åt att klura ut vad jag anar som ska besannas då.
Arbete - Negligera inte trötthet och ohälsa. Vila dej till nya krafter.
Jo, det hade jag gärna gjort. Men min kommande utmaning tvingar mej att ligga i hårdträning hur slut jag än är!

Det var det ja.
Analysera mera folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0