work it!!

Som sagt, den 3dje januari ska jag spela hockey.
Nu är det stenhård träning som gäller fram till dess för att ha minsta chans mot ordningsvakterna.
På en och en halv månad har jag föreställt mej hur jag förvandlas till ett hockeyproffs och gör värsta Zorro målet, utan dess like.
Nu vet jag ju att detta inte är så vidare troligt, men man kan ju alltid hoppas.
Övning ger färdighet som man så fint säger.
I annat fall får jag kasta handskarna och sikta på matchstraff.
Då har jag ju iallafall åstadkommit något.
Jag ska öva på det här med roughing och crosschecking så fort det blir minus så vi får is på banan.

Jag vill ha minus grader nu så jag kan isträna.
Och nej, jag är inte sjuk.
Men för första gången i mitt liv ser jag fram emot minusgrader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0