ärligt talat

Jag vet att jag från början startade ytterligare en blogg för att kunna spela den där egoistiska rollen och klanka ner på alla.
Ni som såg fram emot detta, ursäkta mej!
Jag klarar faktiskt inte det.
Hur roligt jag än tycker att det är att provocera andra, så är det verkligen inte min stil att bete mej på det sättet.
Jag får dåligt samvete, sån är jag, ödmjukheten själv, TYVÄRR!

Istället kommer denna blogg ägnas åt sånt som inte har med vardagslivet att göra.
Denna bloggen ska fortfarande ta mej uppåt.
Och tro mej, jag kommer lyckas utan att skryta om hur jävla snygg jag är.
Jag vet redan om det, jag behöver inte bekräfta det för mej själv genom att trycka ner andra.

Istället hoppas jag att ni ska läsa den här skiten tack vare min något sjuka men ack så sunda humor.
Starting, right now!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0