att bli av med en kille

Jag vet inte varför jag kom att tänka på detta just idag, och det finns säkert ingen given anledning heller.
Men hur gör man för att lättast bli av med en kille?
Jag har ju aldrig sett filmen "how to loose a guy in 10days", men min tanke är - ska det behöva ta 10dagar?
Känns ju som en hel evighet.
Varför gå och drälla med någon 9 dagar mer än nödvändigt?
Nu ska vi alltså komma på ett revolutionerande sätt att bli kvitt dom på 3sek.
Nu har jag funderat i 5minuter och kommer inte på något, ni får gärna komma med tips.

Hur man blir av med en tjej på 3sek är kalas enkelt, iallafall om det gäller mej.
Lämna din tandborste i mitt badrumsskåp utifall att du ska sova här, and I´m off to Texas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0