en sanning

Har i eftermiddag kollat på matchen mellan Skellefteå och HV.
Skellefteå vann med 3-2.
HV´s försvars spel var inget att direkt hänga i julgranen och jag är egentligen förundrad över att de lyckades få in 2mål.

Hur som helst, till saken hör att Skellefteå faktiskt fick ett gratis mål.
Som sparkades in precis efter en bentackling.
Domaren dömde mål fast att det enligt min uppfatning faktiskt borde varit utvisning på SAIK-spelaren.
Hade det däremot varit tvärtom, att HV sparkade in pucken efter en bentackling, så självklart hade jag velat ha mål!

Kollar man på hockey så är man faktiskt minst lika orättvis som den där jävla Winnerborg.
Men Andersson, han var bra i mål idag!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hocky i all ära,men vad tog det åt Färjestad???Jag ville inte ens höra resultatet...

Annars allt bra hoppas jag?

2009-10-10 @ 19:55:18
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0