finns alltid något att skylla på

Hur ofta skyller ni på någon annan när ni råkar göra något dumt, eller kanske bara "råkar" begå ett misstag?!
Jag gör det faktiskt, tro det eller ej, allt som oftast.
Självklart kan det ävl inte vara mitt fel?!
Nej då, allt man gör och allt man säger kan man skylla ifrån sej.
Det finns alltid en anledning till allt man råkar haspla ur sej.

Att jag inte tänkte på det under högstadie tiden då min frånvaro var runt 80%.
- Jaha, varför var du inte i skolan idag?
- Nja, jo, du vet... alltså... jag såg ett apskaft på vägen dit och ångrade mej och gick hem och sov en stund till.
Minsann...



Eller varför inte
- Du, jag är kåt.. Oj! Vad sa jag? Men alltså, knulla är inte att tänka på eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0