Förlåt mej fader, ty jag har syndat

Hittade något alldeles förskräckligt på internet tidigare.
Ibland ställer jag mej frågan - Hur är vissa människor skapta!?
Inte riktigt rätt iallafall, blir slutsatsen varje gång.

Att tatuera sej är väl enligt bibeln syndigt? Det borde vara om inte annat.
Sex före äktenskapet är också syndigt.

Så hur har denna människan tänkt?

Ja, jag skrattar lika mycka varje gång jag ser det.
Är dessutom medveten om att det snarare är en av de tre vise männen och inte Jesus.
Men jag bestämmer, det ÄR Jesus, end of discussion liksom.

Inte nog med att hon har syndat genom att tatuera sej, Jesus ser dessutom ALLT hon gör, eller kanske ALLA hon gör!
Alla har vi väl hört världens töntigaste fras "AFA ser dej"?
Glöm det, Jesus ser dej och han skrattar åt din lillsnorre!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jo. Och vad som helst kan komma :)



Haha, men så sjukt. Tatueringen alltså :)

2009-10-06 @ 21:22:28
URL: http://minimallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0