frukost

Att äta frukost efter klockan 11 en lördag är en lyxvana.
En vana som jag har, inte bara på lördagar utan faktiskt i stort sett varje dag.
Frukosten smakar aldrig godare än den gör dagen efter för många groggar.
Antar att ni läst föregående fylleblogg?
Där har ni resultatet av för många groggar.
Jag som annars brukar agera stavningspolis, och går tillbaka och rättar varenda inlägg jag skrivit där någon liten bokstav hamnat fel.
Föregående inlägg tänker jag inte rätta.
Det hör ju ändå till charmen att det ska vara felstavat på fyllan, för vem stavar rätt då?

Tror inte ens världens mest korrekta svensklärare skulle klara av att trycka på rätt tangenter i det tillståndet jag var i, igår.


Kommentarer
Postat av: lisa!

vad gulligt av dig! :) hade en jävla bra kväll igår, dock brukar ju dagen efter bli lite sämre - haha! hoppas du får en riktigt bra helg med :)



följa varann via bloglovin? =)

2009-10-31 @ 15:16:31
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0