fylle blogg

Jag förebhålller mej rätten för eventuellt stavfel denna kväll, då kanske en och annan grogg för mycke slunkit ner i svaljet.

Men hur som haver.

Jag har hjälpt min storebror att packa upp katonger, då han och hans sambo flyttat, fast hon jobbar minsann så hon har inte en aning om var jag gömt handdukarna. HAHA..

Men iallafall, när jag mitt i min uppackning av Cicci´s kontor saker till min stora förskräckelse upptäckte en sak.
- Christian, jag har ´hittat en sak.
Crille var då ganska trött på mina muppträckter då detta inte var första gpngen jag tvingade in honom för att titta vadjag hitta för skoj.
-Mmmm, vadå, suckade han minsann.
- Det är en mätpinne, men Cicci borde slänga den, för den kan man inte lita på.
- Varför då, undrade han.
- Det ser du väl, det är ju lutande tornet i Pisa på, en sån bara ljuger, det blir liksom inte rakt hur man än mäter.

För övrigt så upptäckte jag flera fynd denna kväll.
Som när jag och Binky hittade typ, världens största tallkotte.

Nu ska jag sova bort alla groggar, men visst är det konstigt at fingrarna är så tjocka när man har druckit för mycke att man trycker på alldeles för månfa fel tangenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0