just det

Inlägget om en personlig toyboy gjorde mej påmind om en sak.
Jag har ju en sån där, "odla din egen gubbe grej", dock ingen toyboy utan en woodoo docka som jag fick av min kära vän Angelica för många år sen, under den tiden som hon bodde i London.

Denna woodoo docka har jag faktiskt aldrig "odlat", utan den ligger fint kvar i sin obrutna original förpackning.
Får ju inte glömma att man till och med fick tillhörande "nålar" att tortera den med.

Så det är bäst att ni passar er och beter er städat mot mej.
Nu är ni ju väl medvetna om att jag har "resurser" så att säga, om ni inte uppför er.

Undra om den funkar!?


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha dags att börja odla kanske :P

2009-10-11 @ 20:33:52
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0