Kissie VS Egoina

Ett störningsmoment jag har i min vardag, är det dessa fjompiga småtjejer ed sönderspacklade nunor.
Såna som lever i en värld där en krossad nagel innebär jordens undergång.

Tack och lov så finns det fler än dessa, så fint kallade "fjortisbloggar" i toppen.

Vi börjar med Kissie, som tror att hon är så mycke bättre än alla andra, alla vill vara som hon etc, etc.
 

Vad tänker man när man ser dessa bilder?!
Bild 1. Det är alltså så hon ser ut i verkligheten, skulle gissa på att tom med min mormor är snyggare än så där!
Bild 2. Lika tillgjord som en vax gubbe på vaxmuseét i London. För mycke foundation till att börja med, och what about det där läppstiftet!? Seriöst tjejen, modemissarna är kollosala!!
Allt jag har att säga är en noga utvald fjortisfras LOL vilket betyder "laugh out loud" vilket är precis vad jag gör!

Sen har vi då Egoina, hon är liksom sej själv i grund och botten.


Samma sak igen, vad tänker man när man ser dessa bilder!?
Bild 1.  Ja det är samma Egoina vi alltid ser på bild.
Bild 2. Ja, det är samma Egoina även här.

Vi har alltså, en tillgjord Barbie wannabe och en helt naturlig "norsk-skånsk" tjej.
Kissie kör säkert också sin egen grej, men det är alltid samma sak, I know u love me, blahaa, osv.
Följer ni inte redan Egoinas blogg så föreslår jag verkligen att ni göra det!
Här har ni verkligen en tjej som bjuder på sej själv och som inte är rädd att framställa sej själv som klantig!

Detta är saker ni borde tänka på OM ni ska rösta på årets blogg.
Who want´s the fake one?

Helt klart i en klass för sej och en humor, minst lika sjuk som min egen!

Keep up the good work!

(bilderna kommer från google, som säkert stulit dom nånstans, men jag stal dom från google iallafall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0