minsann

Rätt svar var SJÄLVKLART Kinnarps Arena i Jönköping.
Detta svar kom av Anonym som till min stora fasa skrev Jönnet.
Jönnet????!!!!!
Jag hatar folk som säger/skriver Jönnet.
Ursäkta mej, JÖNKÖPING om jag får be!

Men jo då, jag har tillbringat kvällen i Jönköpings mest folkkära kyrka, den så kallade hockey kyrkan.
Där har jag sett allas vårt älskade HV71 spöa skiten fullständigt ur "svenska mästarna" Färjestad med hela 8-0
tillägger endast, svenska mästare MY ASS!!

Nu har vi visat vart skåpet ska stå.
Stor eloge till Liv som höll nollan och även Petrasek som gjorde hat-trick.

Med detta sagt avslutar vi kvällen och säger Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte dåligt att hata någon enbart för hur de uttalar en stads namn. Vi som är födda och uppvuxna här kallar många av oss Jönköping för Jönnet.

2009-10-09 @ 07:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0