nämen, ååh

Det tog ett tag för mej att inse att det faktiskt är tisdag idag.
Regnet öser ner och jag kan inget annat göra än att ställa mej och vråla "Ååh, vad härligt med regn idag, IGEN!"
Funderar starkt på att klä av mej naken och ta en spring tur i regnet.
Trampa på någon daggmask och njuta av min makt att kunna välja att trampa på dom.
Höra det där glaffset, då vet man att det är kört för dom.
En daggmask mindre helt enkelt.

Folk undrar redan hur jag är funtad, så en nakentur i regnet skulle innebära dårhuset.
Jag hoppar över det, vad ska jag ta mej till istället?
Nu ska ni få höra tjusningen med att vara sjukskriven...

- Jag kan gå och lägga mej igen!


Kommentarer
Postat av: Angie

här är det klarblå himmel och sol :)

2009-10-20 @ 12:24:15
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0