nyvaken?

Den lilla powernap jag tänkt ta blev till lite mer än så.
2-3 timmars powernap för att vara korrekt.
Folk anser att det inte är powernap om det överstiger 30min.
Personligen anser jag att de är svartsjuka eftersom jag kan ta en powernap som överstiger 30min medan de oftast får nöja sej med sketna 15-20min.

Nu har jag minsann till och med ätit lunch, men eftersom tröttheten fortfarande tränger sej på så är en powernap överhängande.
Måste väga för mot nackdelar först, finns det några nackdelar med att sova?
Nej, jag tänkte väl det.

Jag ska skicka mitt CV till Ikea och föreslå att dom anställer mej som sängprovare.
Tänk vad gött att kunna sova på arbetstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0