på spåret

Jag har ikväll varit på en "Liten" roadtrip, och med anledning av detta tänkte jag att vi ska leka en liten lek.
Ni känner igen den från TV med Ingvar Oldsberg i spetsen.
Nämligen På spåret.
Nu är jag ju inte superduktig på denna leken men jag ska göra mitt bästa för att ni ska få så bra ledtrådar som möjligt.


Vi börjar alltså i polkagrisarnas stad och åker norrut. (den var lätt)

Den första "större" orten vi passerar är en håla vars namn säger att obebodda platser suger.

Ännu längre norrut kommer vi till en stad vars historia berättar om svunna tider, här kan du ta in på slottshotell och gå och kika i gamla kloster ruiner.

Norr om föregående stad hittar vi våran slutdestination som nog mest är känd för sitt speedway lag!?
På var och varannan skylt i denna stad kan du läsa "varamon".

Var är vi??


Kommentarer
Postat av: johanna

MOTALA :-)

2009-10-08 @ 01:25:52
URL: http://joana-jnt.blogspot.com/
Postat av: Sophie

ha en bra dag du också! :D

2009-10-08 @ 09:28:52
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0