pustar ut

Idag har jag varit på "utvecklingssamtal" med min doktor.
Resultatet är förlängs sjukskrivning året ut, tack och lov fick jag själv bestämma att det inte ska vara 100% hela tiden.
Blir tokig på att gå hemma snart.

En sak som är bra med att vara sjukskriven är att man kan gå på A6 utan att ha tider att passa.
Man kan luncha hur länge man vill, utan att vara orolig för att komma för sent.

Ja, en shoppingrunda på A6 resulterade inte i så värst mycke
Till skillnad från andra bloggare kan jag faktiskt gå i affärer utan att ens titta åt ett nagellack.
Det tjejigaste jag köpte idag var väl ett par skor.
Men inga tjejskor här inte, jag laddar för snö och minus och köper riktiga kängor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0