rätt svar

Ja det var ju alltså Motala.

Den första "större" orten vi passerar är en håla vars namn säger att obebodda platser suger. = Ödesög

Ännu längre norrut kommer vi till en stad vars historia berättar om svunna tider, här kan du ta in på slottshotell och gå och kika i gamla kloster ruiner. = Vadstena

Norr om föregående stad hittar vi våran slutdestination som nog mest är känd för sitt speedway lag!?
På var och varannan skylt i denna stad kan du läsa "varamon". = Motala

Johanna kom med rätt svar, och jag måste säga att jag är mäkta imponerad av hennes geografiska kunskaper!

Ni kan titta in till henne här  Johanna


Kommentarer
Postat av: manda

men hade jag svarat så hade de ju vart fusk för jag visste ju vart du skulle;)

2009-10-08 @ 12:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0