så typiskt

I början av sommaren var jag på "Emil jakt", vill ni veta mer vad det innebär så får ni snällt hoppa in hos Emma och fråga, det är nämligen hennes braiga påhitt.
Hur som helst.
Min svägerska kanske hade någon babe på facebook tänkte jag.
Självklart hade hon det.

En blond liten hunk som till och med skulle få killar och lesbiska tjejer att tappa hakan.
Ja, så snygg var han.

Skrev lite fint till henne och frågade vem det var.
Jo, han var frisör.
Skrev igen att honom SKA jag minsann HA!!
Vad blev svaret?!

- Jag är verkligen ledsen, men han är jätte jätte bög... (!)

Så typiskt, de snygga är alltid homo..


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha den där kommer jag ihåg :P

2009-10-24 @ 15:19:25
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0